Компьютеры и технологии

Hoe hoger te scoren in Google: Trefwoorden, On-page Optimalisatie

Promotionele advertenties of product plaatsing advertenties zijn commercials geplaatst op televisie door marketeers met commerciële producten om hun verkoop en diensten te verhogen. Promotionele advertenties kunnen worden weergegeven op televisie, films, muziek video’s, boeken, websites en zelfs video games. Goede hoeveelheid geld kan worden bespaard door het raadplegen van sales executives en door het huren van locatie, modellen en rekwisieten.

Televisiecommercials zijn populair in de auto-industrie en James Bond-films worden gecrediteerd voor de promotie ervan.

De promotie van sigaretten of andere tabaksproducten in films is altijd een controversieel punt geweest, aangezien de meeste regeringen van de staten een limiet hebben ingesteld voor de promotie van dergelijke artikelen. De echtheid van de producten en diensten waarvoor reclame wordt gemaakt, wordt door de consument vaak in twijfel getrokken omdat sommige ervan misleidend kunnen zijn. Om dit aan te pakken zijn er veel consumentengroeperingen gevormd die bedrijven die reclame voor hen maken, vragen om volledige informatie over het product. Bij weigering van enige vorm van samenwerking kunnen deze groepen een zaak aanspannen tegen het product en het bedrijf. De produktadvertenties kunnen worden onderscheiden op basis van verschijningsvormen zoals sponsoring, kostenbeperking, merkintegratie en op vergoeding gebaseerde reclame. Sponsoring is de bijdrage van het bedrijf aan soaps of sportwedstrijden. Merkintegratie staat bekend als de annexatie van het product in een film of videoriedel.

Infomercials worden onderscheiden van andere televisiereclames op basis van tijd(Meer informatie over google zoekmachine optimalisatie).

https://www.youtube.com/watch?v=stHBZGm_hMo&t=8s
Ze zijn meestal dertig minuten lang als een regulier programma. Ze zijn ook bekend als teleshopping of betaalde programmering. Men kan ze vangen op oneven uren van de dag, zoals vroeg in de ochtend of laat in de nacht. Het is eigenlijk een commercial die de volledige informatie over een bepaald product laat zien, zoals deskundig advies over het product, hoe het moet worden gebruikt, de kosten, en waar het verkrijgbaar is. Ze lijken meer op een talkshow dan op een commercial als de adverteerders communiceren met kijkers met de hulp van pakkende zinnen, beroemdheden en deskundigen()(https://searchengineland.com/guide/what-is-seo).

Posts from the same category:

Leave a Reply

Your email address will not be published.