Компьютеры и технологии

De Complete Gids voor Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

  1. Producten en diensten worden gratis weggegeven
  2. Maakt maximaal gebruik van bestaande communicatienetwerken
  3. Maakt gebruik van gewone menselijke gedragingen en motivaties
  4. Beschikt over een medium dat de gebruikers in staat stelt de boodschap aan andere mensen over te brengen
  5. Kan overschakelen van een kleine schaal naar een grote
  6. Maakt gebruik van de middelen van anderen om hun boodschap uit te dragen

Met deze elementen in het achterhoofd, moeten adverteerders zorgvuldig kiezen voor de virale marketing techniek die goed zal werken voor hun bedrijf.

Hier zijn enkele populaire voorbeelden:

  1. Artikelen
    Artikelen kunnen worden geschreven door een adverteerder over het bedrijf, het maken van bepaalde de site en de adverteerder contact informatie zal worden opgenomen, en geplaatst op de byline, en het bericht aan het eind van het artikel. Er zal toestemming worden verleend aan mensen die de artikelen wensen af te drukken, op voorwaarde dat de naam van de site en de contactinformatie intact blijven op de pagina. Het voordeel van deze techniek is dat mensen die de artikelen leuk vinden, deze kunnen e-mailen naar hun contacten, of ze kunnen publiceren op hun eigen nieuwsbrieven of websites. De exposure is een zekerheid omdat andere mensen het artikel te lezen krijgen, en de marketingboodschap samen met de maker herkennen.
  2. E-books
    E-boeken kunnen gratis worden gedeeld met anderen, voorzien van een aantrekkelijke advertentie die de meest gevraagde productlijn van het bedrijf laat zien, natuurlijk met de links naar de website van de adverteerder en het e-mailadres(Meer informatie over seo betekenis).

    https://www.youtube.com/watch?v=AUrocNkJIUQ
    Het moet de ontvangers worden toegestaan het e-boek aan anderen door te geven.
  3. Software
    Gratis software kan worden gedeeld met anderen, zij het een trial of een light versie. Voeg dan de advertentie toe compleet met links naar de site en contactinformatie.
  4. Discussie forums
    Een discussiebord kan worden gemaakt op de website van een adverteerder met banner advertenties.
  5. Web hosting
    Een adverteerder kan bieden gratis hosting diensten aan kleine bedrijven in ruil voor plaatsing van banners die de site van de adverteerder bevordert.
  6. Awards
    Awards kunnen worden gemaakt en uitgedeeld aan andere websites voor welke reden dan ook. Bijvoorbeeld, kan de adverteerder een goed uitziende knop die de award ontvanger kan hechten aan hun websites, en wanneer anderen op de knop klikken, het leidt rechtstreeks naar de site van de adverteerder.
  7. Affiliate programma’s
    Affiliate programma’s creëren financiële stimulans voor sites voor het linken met anderen. Dit kan worden gecreëerd om het plaatsen van links aan te moedigen die informatie verschaffen over producten en diensten.
  8. Verwijzingsprogramma
    Een speciaal verwijzingsprogramma kan worden gemaakt voor frequente bezoekers voor het aanbrengen van nieuwe bezoekers naar de site. De persoon die verwijst een bezoekers kunnen zich aanmelden voor het programma en krijgt een commissie van de adverteerder.
  9. Nieuwsbrieven
    Een adverteerder kan aanmoedigen gebruikers om een nieuwsbrief door te sturen naar vrienden. Het wordt aanbevolen om een nieuwsbrief die is grappig en aandacht-grabbing, en de links naar de site van de adverteerder zal worden opgenomen in het te maken.
  10. E-kaarten
    Gebruikers kunnen worden toegestaan om e-kaarten te plaatsen op de website van de adverteerder().
(https://searchengineland.com/guide/what-is-seo).

Posts from the same category:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *